Serija fotografija prikazuje žene u toplesu usred grada

Kyle Simmons 18-10-2023
Kyle Simmons

Fotograf Jordan Matter pojavio se ovdje na Hypenessu nekoliko puta zbog svog fantastičnog rada (sjetite se ovdje, ovdje i ovdje), a danas ponovno govorimo o njemu zbog još jednog fotografskog projekta vrijednog poštovanja (oprostite na igri riječi)

Tijekom 6 godina Matter je razgovarao sa ženama svih vrsta koje su bile spremne dopustiti da ih se fotografiraju golih prsa, ponekad s leđa, na ulicama New Yorka (za one koji ne znaju , ondje ne postoje zakoni koji ženama zabranjuju da izlaze na ulice u toplesu, iako to nije baš uobičajena navika), i tako je rođena fotografska serija Uncovered.

Ideja projekta bila je napraviti žene se suočavaju sa svojim osjećajima srama i neadekvatnosti pred djelomičnom golotinjom. Ovo je vrlo važna inicijativa, budući da živimo u društvu u kojem muškarci još uvijek imaju potpunu slobodu hodati ulicama bez majice, dok bi žene u nekoliko zemalja (uključujući i ovdje u Brazilu) mogle čak biti uhićene jer hodaju ulicama bez majice gornji dio odjeće. Zašto ta razlika i diskriminacija još uvijek postoje? Je li to samo zbog razlike u muškom i ženskom tijelu? Činjenica da žene imaju grudi ne bi ih smjela lišiti prava koje se kod muškaraca ne spominje niti na dnevnom redu jer je tako prirodno, na kraju krajeva, grudi su stvorene da hrane potomstvo, a ako su se počeli vidjetiKao nešto senzualno (ili seksualno), to je bilo zbog ljudske mašte.

Postavljena rasprava je još jedan razlog zbog kojeg volimo ovo snimanje - drugi je taj što su fotografije ispale apsolutno nevjerojatno. Pogledajte neke koje smo odabrali za vas:

Vidi također: Michael Jackson, Freddie Mercury, Britney Spears: prije i poslije glazbenih umjetnika u 23 fotografije

Projekt je rezultirao knjigom pod nazivom Unxted, u kojoj fotografije prate svjedočanstva žena na njihovom osobnom putovanju prema samoprihvatu.

Vidi također: Otkrijte aplikaciju koja vam omogućuje besplatne pozive čak i bez 3G ili Wi-Fi veze

Kyle Simmons

Kyle Simmons je pisac i poduzetnik sa strašću prema inovacijama i kreativnosti. Proveo je godine proučavajući principe ovih važnih područja i koristeći ih kako bi pomogao ljudima da postignu uspjeh u raznim aspektima svojih života. Kyleov blog dokaz je njegove predanosti širenju znanja i ideja koje će nadahnuti i motivirati čitatelje da riskiraju i ostvare svoje snove. Kao vješt pisac, Kyle ima talent za rastavljanje složenih pojmova na lako razumljiv jezik koji svatko može shvatiti. Njegov privlačan stil i pronicljiv sadržaj učinili su ga pouzdanim izvorom za njegove brojne čitatelje. Uz duboko razumijevanje snage inovacije i kreativnosti, Kyle neprestano pomiče granice i izaziva ljude da razmišljaju izvan okvira. Bilo da ste poduzetnik, umjetnik ili jednostavno želite živjeti ispunjenijim životom, Kyleov blog nudi vrijedne uvide i praktične savjete koji će vam pomoći da postignete svoje ciljeve.