'Dama i skitnica' igrani film uživo prikazuje spašene pse

Kyle Simmons 18-10-2023
Kyle Simmons

Dizni je 1955. godine lansirao jednu od najslavnijih i najgledanijih priča o ljubavi i avanturi u bioskopu – umjesto ljudskih bića, glavni likovi su bili psi, koji su na ekranima osvojili divnu animaciju. Inspirisan kratkom pričom Warda Greenea objavljenom u časopisu, Lady and the Skitnica postao je jedan od najomiljenijih crtanih filmova u istoriji – i kako prepraviti svoje glavne crtiće u novim verzijama live action postao lijep (i uspješan) dom, naravno da će i priča o psu lutalici koji se zaljubi u "bogatu" kučku dobiti svoju novu verziju.

Za razliku od Kralja lavova , napravljenog od životinja koje su u potpunosti kreirane na kompjuteru – ipak snimanje pravih lavova, divljih svinja i hijena ne bi bio jednostavan zadatak – nova Dama i skitnica je napravljen sa pravim psima. I još bolje: zvijezde Disneyjevog novog igranog filma stigle su iz skloništa.

Lady and the Skitnica, u animiranoj i akcijskoj verziji uživo

Glavna ekipa će biti kompletna i u njoj će pored dva glavna lika, Caca, Joce, Bika i Pege, nastupiti i amblematične pjesme i najpoznatije scene iz originala film.

Bik

Peg

Caco

Vidi_takođe: Ronjenje po kontejneru: upoznajte kretanje ljudi koji žive i jedu ono što nađu u smeću

Joca

Vidi_takođe: Feira Kantuta: komadić Bolivije u SP sa impresivnom raznolikošću krompira

Američki časopis People objavio je prve fotografije pasa, a prvitrailer je objavio Disney. Damu će igrati koker španijel koji se u stvarnom životu zove Rose, dok se pas koji će glumiti Skitnicu zove Monte. Zanimljivo je da je Monteova priča vrlo slična onoj njegovog lika: ako u filmu iz 1955. godine Skitnica pobjegne iz kolica, Monte je spašen iz skloništa za koje se zna da ubija pse kako bi izbjegao prenatrpanost. Danas je Montea usvojio jedan od trenera koji su učestvovali u filmu.

Glavna ekipa glasovnih glumaca imat će imena poput pjevačice Janelle Monáe (Peg), Justina Therouxa ( Vagabundo), Tessa Thompson (Lady), Sam Elliott (Caco), Ashley Jensen (Joca) i Benedict Wong (Bull). Jedna od pjesama iz originalnog filma, The Song of the Siamese Cats, adaptirana je za novu verziju, jer je u originalu pjesma viđena kao rasistička, u stereotipnom pogledu na azijsko stanovništvo koje je ponudila – mačke neće duže biti Siamese i pjesma bi trebala osvojiti novi naslov.

Lady and the Tramp biće objavljena sljedećeg 12. novembra direktno na Disney+, nedavno pokrenula platformu za striming od kompanije – i, prema onome što sugerira trejler, kultna scena s rezancima ostat će vrhunac filma. Očekuje se da platforma stigne u Brazil tek 2020.

Privrženost, partnerstvo, lizanje i mnogo, puno ljubavi.

U dobrim ili lošim vremenima. U šetnji po sunčanom danu ili u krevetu uživajući u zvukuod kiše napolju. Jedno je sigurno: naši psi će uvijek biti uz nas.

Uvijek razmišljajući o najboljem za vas i vašeg psa, Hypeness i Güd žele pružiti onu vrstu sadržaja koji ispunjava vaše srce ljupkošću i strast prema svom najboljem prijatelju.

Ovaj sadržaj nudi Güd, super premium hrana, prirodnija i ukusnija. Drugim riječima, sve što vaš ljubimac zaslužuje... osim tog trljanja po trbuhu dugujete.

Kyle Simmons

Kyle Simmons je pisac i preduzetnik sa strašću za inovacijama i kreativnošću. Proveo je godine proučavajući principe ovih važnih oblasti i koristeći ih kako bi pomogao ljudima da postignu uspjeh u različitim aspektima svog života. Kajlov blog je svedočanstvo njegove posvećenosti širenju znanja i ideja koje će inspirisati i motivisati čitaoce da preuzmu rizik i ostvare svoje snove. Kao vješt pisac, Kyle ima talenat za razbijanje složenih koncepata na razumljiv jezik koji svako može razumjeti. Njegov zanimljiv stil i pronicljiv sadržaj učinili su ga pouzdanim izvorom za njegove brojne čitatelje. Uz duboko razumijevanje moći inovacije i kreativnosti, Kyle neprestano pomiče granice i izaziva ljude da razmišljaju izvan okvira. Bilo da ste preduzetnik, umjetnik ili jednostavno želite živjeti ispunjenijim životom, Kyleov blog nudi vrijedne uvide i praktične savjete koji će vam pomoći da postignete svoje ciljeve.